Фізична особа-підприємець Коротка Діана Омарівна, РНОКПП: 3 587 311 823, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 18.04.2023, 2 010 350 000 000 294 400, (далі - Виконавець) пропонує фізичним особам (далі - Замовник) (разом — Сторони, окремо Сторона) приєднатися до цього публічного договору (оферти) про надання послуг з догляду, модифікації та/або реконструкції волосся (далі - Договір) на визначених у ньому умовах.
Незгода Замовника з умовами Договору означає відсутність права на отримання послуг та здійснення дій, спрямованих на отримання послуг Виконавця. У разі незгоди з умовами Договору Замовник зобов’язується не здійснювати будь-які дії, спрямовані на отримання послуг Виконавця.
Вчиняючи будь-які дії, спрямовані на отримання послуг Виконавця (зокрема, але не виключно: здійснення запису на отримання послуги, оплата) Замовник підтверджує та гарантує, що умови Договору ним прочитані, зрозумілі та прийняті в повному обсязі.
Договір може розміщуватись: на Сайті Виконавця, Сторінках в соціальних мережах Виконавця та/або в Студії.
ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
1.1. Акцептування Договору — надання Замовником повноı̈ та безумовноı̈ згоди Виконавцю на пропозицію укласти Договір шляхом здійснення дій, вказаних у розділі 4 Договору.
1.2. Замовник — будь-яка фізична особа, яка: є повнолітньою або є неповнолітньою особою, яка має згоду батьків на надання їй Послуг; не є особою з обмеженою дієздатністю або недієздатною особою; ознайомлена з умовами Договору; зробила акцепт умов Договору у відповідності до розділу 4 Договору.
1.3. Студія — приміщення, де надаються послуги Виконавця, розташоване за адресою: Київ, просп. Європейського Союзу (Правди), буд. 45б.
1.4. Персональні дані - інформація, яка дозволяє ідентифікувати Замовника та необхідна для надання послуг за Договором.
1.5. Послуги — послуги з догляду, модифікації та/або реконструкції волосся, детальні описи та особливості яких вказані на Сайті Виконавця.
1.6. Сайт Виконавця — веб-сторінка в мережі Інтернет, розміщена за електронною адресою:
keratin-platforma.com.ua/ua.
1.7. Сторінка соціальної мережі (Соціальна мережа) — сторінка в соціальній мережі Instagram за ім'ям користувача «keratin_platforma» та інші сторінки, пов’язані із Виконавцем, ним адмініструються та на яких розміщена інформація про послуги Виконавця.
1.8. Прайс — перелік послуг Виконавця з вказівкою на їх ціну.
1.9. Майстер — третя особа, залучена до надання послуг за Договором.
1.10. Месенджер — мобільний додаток, який використовується для обміну миттєвими повідомленнями, фото, відео та аудіозаписами. Зокрема, але не виключно: Telegram, Viber, WhatsApp.
1.11. Подарунковий сертифікат — сертифікат, який надає право на отримання особою, яка його пред’являє, послуг Виконавця на умовах Договору та в об'ємі, що відповідає грошовому номіналу або виду послуги, вказаних в такому сертифікаті.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги з догляду, модифікації та/або реконструкції волосся, детальні описи та особливості яких вказані на Сайті Виконавця (далі - Послуги), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити Послуги на умовах визначених Договором.
3. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
3.1. Договір набуває чинності з моменту його Акцепту Замовником та діє до моменту виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.
3.2. Послуги надаються в строки вказані на Сайті Виконавця.
3.3. Виконавець має право не надавати Послуги та достроково розірвати Договір без повернення суми, внесеної на оплату Послуг, якщо Замовник:
3.3.1. порушує та/або не виконує умови оплати Послуг, передбачені п. 5.4 Договору
3.3.2. вживає нецензурну лексику, поводиться токсично, провокуюче, конфліктно під час комунікації із Виконавцем та/або Майстрами, порушує інші правила поведінки та спілкування під час надання Послуг
3.3.3. має медичні, фізіологічні та/або інші протипоказання, алергії, тощо, що роблять надання Послуг шкідливими для здоров’я Замовника
3.3.4. з’явився для надання Послуг у стані алкогольного, токсикологічного або наркотичного сп’яніння, або в іншому хворобливому стані, що перешкоджає наданню Послуг
3.3.5. не з’являється в дату та час, заброньовані Замовником для отримання Послуг, без письмового попередження про це шляхом направлення повідомлення у месенджері або на електронну пошту Виконавця не менш ніж як за 24 години до дати та часу, які заброньовані Замовником для отримання Послуг
3.3.6. вчиняє будь-які інші дії, що порушують умови Договору та/або унеможливлюють надання Послуг за Договором.
3.4. Договір може бути розірваний за ініціативою Замовника у разі:
3.4.1. відмови Замовника від Договору шляхом надіслання відповідного письмового повідомлення у месенджері або на електронну пошту Виконавця не менш ніж як за 24 години до дати та часу, заброньованих Замовником для отримання Послуг
3.4.2. непогодження Замовника на отримання Послуги за остаточною ціною, яка була визначена Виконавцем в порядку, передбаченому п. 5.3 Договору, за умови повідомлення про це Виконавця перед початком надання Послуг
3.4.3. небажання Замовника перенести запис на отримання Послуги на іншу дату та/або час, у випадках встановлених п. 6.7 Договору.
4. ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ ОФЕРТИ
4.1. Умови Договору вважаються прийнятими Замовником в повному обсязі та без будь-яких обмежень, зауважень, винятків з моменту Акцептування Договору.
4.2. Для Акцептування Договору та отримання Послуг Замовник здійснює:
4.2.1. ознайомлення з переліком та видами Послуг, які надаються Виконавцем
4.2.2. обрання Послуги
4.2.3. здійснення запису на надання Послуги.
4.3. Наслідком виконання п. 4.2 Договору є Акцептування Договору Замовником та прийняття його умов в повному обсязі.
5. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
5.1. Вартість Послуг визначається залежно від обраних Замовником Послуг та Майстра, індивідуальних характеристик (довжини, густоти, пористості, тощо) волосся Замовника.
5.2. Орієнтовна вартість Послуг може міститись на Сайті Виконавця, Сторінках в соціальних мережах Виконавця та в паперовому Прайсі в Студії.
5.3. Остаточна вартість Послуги визначається та повідомляється Замовнику в день її надання після огляду й оцінки параметрів, особливостей стану та структури волосся Замовника. Перелік факторів, які враховуються при визначені Виконавцем остаточної ціни Послуги, та розмір можливих доплат, що додаються при виявленні таких факторів до орієнтовної ціни, зазначаються на Сторінках в соціальних мережах Виконавця.
Остаточна ціна Послуг може відрізнятися від орієнтовної ціни за Послуги, якщо Замовником було неправильно визначено довжину його волосся, що було виявлено під час огляду. У такому випадку Послуга може бути надана виключно за правильно визначеною ціною Послуги у відповідності до встановлених параметрів волосся Замовника.
У разі відсутності заперечень Замовника щодо отримання Послуг за остаточною ціною така ціна вважається погодженою Сторонами.
5.4. Послуги надаються за умови внесення Замовником передплати у розмірі 500 гривень якщо Замовник:
5.4.1. вперше звертається для отримання Послуг Виконавця
5.4.2. раніше порушував умови Договору, передбачені п. 6.6 Договору, щодо своєчасного попередження Виконавця про неможливість з’явитися у дату та час, заброньовані Замовником для отримання Послуг.
5.5. У разі надання Послуг Замовнику у випадках, що не передбачають внесення обов’язкової передплати, оплата їх вартості проводиться на умовах післяплати.
Якщо Послуги надаються за передплатою, то передплата вноситься одразу після бронювання дати та часу для отримання Послуг Замовником, але не пізніше 24 годин з моменту бронювання. Залишок суми вартості Послуг за вирахуванням суми передплати оплачується Замовником після надання Послуг.
5.6. Усі розрахунки здійснюються у національній валюті України. Послуги сплачуються готівкою або безготівковим перерахуванням грошових коштів на рахунок Виконавця за реквізитами, наданими Виконавцем або через платіжний термінал в Студії. Спосіб сплати обирає Замовник.
5.7. Комісія, яка може зніматись платіжними системами за перерахунок коштів, покладається повністю на Замовника.
5.8. У разі оплати Послуг шляхом безготівкового розрахунку моментом оплати вважається момент зарахування коштів на рахунок Виконавця.
5.9. Виконавець має право в односторонньому порядку змінювати ціну Послуг. Нові ціни на Послуги набувають чинності з моменту їх розміщення на Сайті Виконавця, Сторінках в соціальних мережах Виконавця або в паперовому Прайсі. Послуги, що були заброньовані Замовником до набуття чинності нових цін, надаються Замовнику за ціною, яка діяла на момент бронювання ним дати та часу для отримання Послуг.
5.10. Виконавець повертає суму передоплати, у разі її внесення Замовником, на письмову вимогу Замовника висловлену протягом 7 днів з дати, заброньованої Замовником для отримання Послуг, якщо:
5.10.1. Замовник відмовився від Договору шляхом направлення відповідного письмового повідомлення у месенджері або на електронну пошту Виконавця не менш ніж як за 24 години до дати та часу, які заброньовані Замовником для отримання Послуг
5.10.2. виникли форс-мажорні обставини, що унеможливлюють виконання зобов’язань за Договором, про наявність яких Сторона повідомляє іншу Сторону в порядку передбаченому розділом 8 Договору
5.10.3. Замовник не бажає перенесення запису для отримання Послуги на іншу дату та/або час, у випадках встановлених п. 6.7 Договору.
6. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
6.1. Послуги надаються в Студії з використанням матеріалів обладнання та/або устаткування Виконавця.
6.2. Обрана Замовником Послуга надається за попереднім записом. Бронювання дати та часу для отримання Послуги може здійснюватися Замовником одним із наступних способів:
а) через Сайт Виконавця
б) шляхом написання повідомлення в Соціальних мережах Виконавця
в) в телефонному режимі за контактними даними, вказаними в Договорі або на Сайті Виконавця
г) при особистій явці в Студію.
6.3. При бронюванні Замовник вказує свої ПІБ, контактний номер телефону та електронну пошту.
6.4. У випадках, встановлених п. 5.4 Договору, бронювання є дійсним якщо Замовником було внесено передплату в розмірі та в строки передбачені п.п.5.4−5.5 Договору. Якщо передплата була внесена несвоєчасно та/або в неповному розмірі такий запис скасовується без попередження про це Замовника.
Якщо бронювання дати та часу для надання Послуг відбулось в порушення п. 7.3 Договору без виплати або погашення штрафу, то Виконавець має право скасувати такий запис, письмово попередивши про це Замовника шляхом направлення відповідного письмового повідомлення у месенджері або на електронну пошту Замовника.
6.5. Виконавець може направляти смс-повідомлення Замовнику за 24 години до дати та часу, заброньованих Замовником для отримання Послуг, з нагадуванням про наявність запису на надання Послуг.
6.6. У разі неможливості прибути в заброньовані дату та час для отримання Послуги та необхідності скасувати або перенести запис Замовник має проінформувати про це Виконавця шляхом направлення відповідного письмового повідомлення у месенджері або на електронну пошту Виконавця не менш ніж як за 24 години до дати та часу, які заброньовані Замовником для отримання Послуг.
6.7. У випадках неможливості надати Послуги в заброньовані Замовником дату та час для отримання Послуги Виконавець інформує про це Замовника шляхом направлення відповідного письмового повідомлення у месенджері або на електронну пошту Замовника не менш ніж як за 24 годин до дати та часу, які заброньовані Замовником для отримання Послуг. Під час такого інформування Замовнику пропонуються інші доступні дата та час для надання Послуг.
6.8. Виконавець має право не надавати Послуги Замовнику, якщо Замовник з’явився для отримання Послуг із запізненням більш ніж на 25 хвилин.
6.9. Перед наданням Послуг обов’язково проводиться огляд й оцінка параметрів, особливостей стану та структури волосся Замовника з метою визначення остаточного об'єму Послуг та їх ціни, а також надання відповідних рекомендацій Замовнику.
6.10. Послуги споживаються в процесі їх надання. Послуги є наданими якісно в повному обсязі та прийнятими Замовником якщо Замовником не буде висловлено зауважень негайно після закінчення процесу надання Послуг. Повна оплата Послуг Замовником свідчить про беззаперечне прийняття Замовником Послуг Виконавця.
6.11. Якщо надані Послуги містять недоліки, то за можливості Виконавець своїми зусиллями усуває виявлені недоліки або відповідно зменшує ціну Послуг.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. Замовник усвідомлює та підтверджує, що у випадку порушення та/або невиконання Замовником умов Договору Виконавець має право достроково розірвати Договір без повернення вартості сплачених Замовником Послуг.
7.2. За порушення обов’язку Замовника, передбаченого п. 6.6 Договору, щодо своєчасного попередження Виконавця про неможливість з’явитися у дату та час, заброньовані Замовником для отримання Послуг, Замовник сплачує Виконавцю штраф в розмірі 500 гривень. Якщо для отримання Послуг в заброньовані Замовником дату та час, про неможливість з’явитися в які Замовник не здійснив своєчасного попередження в порядку та строки, передбачені п. 6.6 Договору, була внесена передплата, то штраф автоматично погашається за рахунок такої передплати.
7.3. Сторони погодили, що Послуги можуть бути надані Замовнику, що порушив обов’язок встановлений п. 6.6 Договору, після сплати або погашення штрафу, вказаного в п. 7.2 Договору, та за умови внесення передплати на наступний запис.
7.4. Виконавець несе відповідальність за результати наданих Послуг протягом 7 днів з дня надання Послуг.
7.5. Замовник усвідомлює, що Виконавець не несе відповідальність за:
7.5.1. невідповідність наданих Послуг очікуванням Замовника. При цьому, суб'єктивна негативна оцінка Замовника не є підставою вважати Послуги не наданими або наданими неналежним чином
7.5.2. негативні наслідки, які настали внаслідок недотримання Замовником рекомендацій, наданих під час споживання Послуг Замовнику
7.5.3. результати наданих Послуг після спливу строку, встановленого в п. 7.4 Договору
7.5.4. достовірність даних Замовника, в тому числі інформації щодо відсутності медичних, фізіологічних та/або інших протипоказань, алергій, тощо, наданих Замовником з метою отримання Послуг, та наслідки, які пов’язані із цим.
7.6. Інформація, рекомендації, отримані Замовником під час споживання Послуг за Договором, не є будь-якими гарантіями. Відповідальність за результати, ризики, пов’язані з використанням чи прийняттям рішень на основі отриманих інформації, рекомендацій покладається на Замовника.
7.7. Замовник погоджується, що на нього покладається відповідальність за вчасне ознайомлення із новими умовами, доповненнями до Договору, змінами до переліку Послуг, їх цін, детальних описів та особливостей.
7.8. Замовник усвідомлює і погоджується, що індивідуальна сприйнятливість волосся до засобів, використаних під час надання Послуг, відростання волосся є природними фізіологічними процесами, притаманними організму Замовника, та не є ознаками неякісно наданих Послуг.
8. ФОРС МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання Договору, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що виникла після укладення Договору, в результаті подій надзвичайного характеру, які Сторони не могли передбачити, та яким не могли запобігти розумними діями.
8.2. Сторони визнають, що до форс-мажорних обставин, які звільняють від відповідальності за невиконання зобов’язань за Договором:
8.2.1. кожну зі Сторін є військова агресія та обставини зумовлені її дією, зокрема, але не виключно, загрози ракетних ударів, обстрілів, відсутність електроенергії, тощо
8.2.2. Виконавця є технічна несправність обладнання та/або устаткування, тимчасова непрацездатність Майстра, перебої в постачанні природного газу, води або інших комунікацій, необхідних для надання Послуг.
8.3. Про виникнення форс-мажорної обставини Сторона зобов’язана негайно, але не пізніше 1 години з моменту виникнення цієї обставини, письмово попередити іншу Сторону шляхом направлення відповідного повідомлення у месенджері або на електронну пошту цієї Сторони.
9. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. Для вирішення спорів за Договором Сторони застосовують досудові заходи врегулювання спорів у формі усних та/або письмових перемовин. У разі неможливості досудово врегулювати спір, кожна із Сторін має право звернутися до суду з метою вирішення спору.
9.2. Правовідносини між Сторонами регулюються матеріальним правом України.
10. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
10.1. Акцептуванням Договору Замовник:
10.1.1. підтверджує та гарантує, що умови Договору ним прочитані, зрозумілі та прийняті в повному обсязі
10.1.2. підтверджує, що є повнолітньою або неповнолітньою особою, яка має згоду батьків на надання їй Послуг, та не є обмежено дієздатною або недієздатною особою
10.1.3. надає згоду на ведення відеоспостереження в Студії та окремого фіксування процесу надання Послуг на засоби фото- та відеозйомки
10.1.4. засвідчує, що він не має жодних медичних, фізіологічних та/або інших протипоказань, алергій, тощо, що роблять надання Послуг шкідливими для здоров’я Замовника
10.1.5. надає Виконавцю право на збирання, обробку та зберігання своїх Персональних даних
10.1.6. підтверджує, що він повідомлений про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних», про цілі збору даних. Обсяг прав Замовника, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», йому відомий і зрозумілий
10.2. Замовник надає Виконавцю згоду на отримання електронних листів (розсилок) від Виконавця, пов’язаних з наданням Послуг. Про незгоду з даним пунктом Договору Замовник зобов’язаний повідомити Виконавця протягом 24 годин з моменту запису для отримання Послуг.
10.3. Замовник дає згоду на використання Виконавцем, в тому числі, але не виключно, на Сайті Виконавця та/або в Соціальних мережах Виконавця листувань між Сторонами, своїх фото, відео, кейсу та/або відгуків про надані Послуги, які були отримані Виконавцем в рамках надання Послуг. У разі незгоди з цим пунктом Замовник зобов’язаний письмово повідомити Виконавця протягом 24 годин з моменту запису для отримання Послуг.
10.4. Виконавець має право вносити зміни до Договору у період його дії. Такі зміни набирають чинності протягом 1 дня з моменту публікації нової редакції Договору на Сайті Виконавця, Сторінках соціальних мереж Виконавця та/або в Студії. В разі невідповідності електронного примірника Договору з його версією в паперовому примірнику перевагу має електронна версія Договору.
Замовник вважається таким, що погодився зі змінами, якщо протягом 5 днів з моменту публікації не надіслав своє письмове заперечення на електронну пошту Виконавця.
10.5. Виконавець має право залучати до виконання Договору третіх осіб. Залучення та/або заміна таких осіб в процесі надання Послуг є правом Виконавця та здійснюється на його розсуд.
10.6. Послуги можуть бути надані третім особам, на користь яких у Виконавця було придбано Подарунковий сертифікат. Права та обов’язки Замовника за Договором в такому випадку належать особі, що пред’являє Подарунковий сертифікат.
Фізична особа-підприємець: Коротка Діана Омарівна
РНОКПП: 3 587 311 823
Місцезнаходження: м. Київ, вул. Ружинська, буд. 2/50
Електронна пошта: keratin.platforma@gmail.com
Телефон: +38 093 550 93 89